Subject: RE: Kiri Riigitee 19101 Audru–Tõstamaa–Nurmsi km 8,757-8,838 ja km 13,014-14,485 Saulepa–Lindi lõikude
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>, "Rasova Olga" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 10:47:38 +0200

Tere!

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 9. veebruar 2024 12:29
To: Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Enefit 
Connect OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ 
Pärnumaa Ühistranspordikeskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia 
Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 19101 Audru–Tõstamaa–Nurmsi km 8,757-8,838 ja km 
13,014-14,485 Saulepa–Lindi lõikude rekonstrueerimise 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 09.02.2024

Registreerimise number: 8-1/24-025/2271-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>